روشویی سلطنتی یا کلاسیک؟

سبک کلاسیک سبکی برگرفته از معماری یونان و روم است. در این سبک نظم، تعادل و هماهنگی بسیار دیده شده و هیچ المان مدرنی در آن استفاده نمی‌شود. این سبک غرق در سنت است به گونه‌ای که یادآور بناها و ساختمان‌های تاریخی است. معمولا خانه‌هایی که به این سبک طراحی و چیده می‌شوند از یک کانون بزرگ برخوردار هستند. به عنوان مثال یک شومینه بزرگ، یک میز بزرگ یا راه پله‌ای چشمگیر دارند. از ویژگی‌های سبک کلاسیک در دکوراسیون منزل می‌توان به نظم در تک تک اجزا، تقارن در چیدمان، گچبری‌های برجسته، تونالیته‌های رنگی اصیل و اکسسوری لوکس و آنتیک اشاره کرد.

سبک کلاسیک در سرویس بهداشتی

زمانی که از سبک کلاسیک در طراحی و دکوراسیون خانه حرف می‌زنیم در واقع همه قسمت‌های خانه شامل این سبک می‌شوند. سرویس بهداشتی نیز از مکان‌هایی می‌باشد که از طراحی این سبک جا نمانده است. همانطور که می‌دانید سبک کلاسیک سبکی تقریبا شلوغ و پر زرق و برق است. در این سبک کابینت روشویی‌های کلاسیک و سلطنتی با طراحی‌های مجلل و طلایی رنگ به وفور دیده می‌شود. در واقع می‌توان گفت؛ روشویی‌های این سبک یک روشویی لاکچری محسوب می‌شوند.

دکوراسیون سلطنتی

سبک سلطنتی در سرویس بهداشتی

سبک سلطنتی نیز برگرفته از همان سبک کلاسیک است با این تفاوت که زرق و برق و شلوغی در این سبک بیشتر دیده می‌شود. در سبک سلطنتی معمولا اجزا پیچیدگی بیشتری دارند و در کابینت روشویی‌های این سبک معمولا از منبت کاری و رنگ طلایی بیشتر استفاده می‌شود. در رابطه با قیمت روشویی کابینتی سلطنتی باید بگوییم که بسته به اندازه و ابعاد، متریال به کار رفته و جنس کاسه آن قیمتش متفاوت است. در ادامه به چند مدل از روشویی‌ها و کنسول‌های سلطنتی و کلاسیک برند کاترین اشاره خواهیم کرد.

دکوراسیون کلاسیک

معرفی روشویی‌های سلطنتی

روشویی پالرمو

کابینت روشویی مدل پالرمو یک کابینت روشویی سلطنتی از برند کاترین است. این مدل در سه رنگ صدفی، نقره‌ای و فندقی با طراحی‌های برجسته طلایی برای سبک سلطنتی پسندان قابل سفارش است.

روشویی باتیس

باتیس از مدل‌های بسیار پرفروش برند کاترین محسوب می‌شود. این کابینت روشویی در 4 رنگ زرشکی، طلایی، کرم طلایی و مشکی طلایی تولید شده که کاملا سلیقه‌ی سلطنتی پسندان را پوشش می‌دهد. کابینت روشویی باتیس از نوع پایه‌دار و دارای دو کشو بزرگ و جادار است.

روشویی ارسلان

کابینت روشویی ارسلان از دیگر مدل‌های روشویی سلطنتی کاترین می‌باشد. این کابینت روشویی یک آینه لوکس و سلطنتی دارد و در دو رنگ سفید طلایی و پتینه طلایی تولید شده است.

روشویی دیپلمات

اگر علاقه‌مند به سبک سلطنتی هستید، مدل دیپلمات از جمله مدل‌هایی است که نیاز شما را پاسخ می‌دهد. این کابینت روشویی در رنگ‌های طلایی، طلا مات، سفید طلایی، نقره‌ای مات و کرم طلایی قابل سفارش است که همگی یک کابینت روشویی با سبک سلطنتی را ایجاد می‌کنند.

روشویی مینیاتور

یکی از زیباترین مدل‌های کابینت روشویی سبک سلطنتی شرکت کاترین، مدل مینیاتور است. استفاده از رنگ طلایی در این کابینت روشویی پایه‌دار علاوه بر ایجاد یک کابینت روشویی لاکچری و زیبا توانسته سبک سلطنتی را به بهترین شکل بوجود بیاورد.

روشویی اوپال

کابینت روشویی پایه‌دار مدل اوپال یک روشویی کابینتی سلطنتی است. دو کشو برای نگهداری وسایل سرویس بهداشتی دارد و به صورت تک‌رنگ و ترکیبی از رنگ‌های سفید و طلایی قابل سفارش است.

معرفی روشویی‌های کلاسیک

روشویی کاتالیا

مدل کاتالیا از کابینت روشویی‌های سبک کلاسیک است. این روشویی کابینتی دارای ابعاد بزرگی است که برای محیط‌های بزرگ کاملا مناسب می‌باشد. این مدل یک روشویی کلاسیک لاکچری از برند کاترین است که رنگ آن زیباییش را چند برابر کرده است.

روشویی ارمغان

کابینت روشویی ارمغان نیز از مدل‌های طراحی شده در سبک کلاسیک است. این کابینت روشویی در دو رنگ شیری و طوسی با دسته‌های طلایی یک سرویس بهداشتی با فضای کاملا کلاسیک را ایجاد می‌کند.

در این مطلب سعی کردیم شما را با سبک‌های کلاسیک و سلطنتی و روشویی کابینتی‌های این سبک‌ها از برند کاترین آشنا کنیم. امیدواریم که توانسته باشیم شما را در شناخت بیشتر این سبک‌ها کمک کرده باشیم.