Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /var/www/vhosts/katringroup.com/httpdocs/vendor/sentry/sentry/lib/Raven/Client.php on line 331
روشویی کابینتی از کجا بخرم؟ - وبسایت کابینت روشویی کاترین

روشویی کابینتی از کجا بخرم؟

یکی از ضروری‌ترین وسایل در سرویس بهداشتی کابینت روشویی است که در هنگام خرید علاوه بر زیبایی آن کیفیتش نیز مهم می‌باشد. پس این که از کدام فروشگاه‌ها و برندهای معتبر خرید کنیم اهمیت بسیار دارد. با ما همراه باشید تا به معرفی بورس روشویی کابینتی در چند شهر بپردازیم.

بورس روشویی کابینتی در تهران

خیابان بنی هاشم تهران - بورس کابینت روشویی ایران

خیابان بنی هاشم:

این خیابان بازاری بزرگ از بورس روشویی کابینتی در منطقه 4 تهران است و نیاز همه برای خرید روشویی سرویس بهداشتی را فراهم می‌کند. تنوع محصولات در این خیابان بسیار زیاد است و نیاز همه افراد با هر سلیقه‌ای را جوابگو است. این بازار از پرقدمت‌ترین و بزرگ‌ترین بورس‌های خرید روشویی کابینتی و آینه دستشویی در تهران به حساب می‌آید که حتی می‌توان این مرکز را بورس روشویی کابینتی ایران دانست.

خیابان سعدی:

این خیابان یکی دیگر از بازارهای بزرگ‌، معتبر و قدیمی‌ فروش و عرضه روشویی کابینتی در تهران است. هر سلیقه‌ای که داشته باشید با مراجعه به این مرکز حتما خرید خود را انجام خواهید داد.

خیابان شیراز:

این خیابان در شمال تهران دارای مراکز خریداری کابینت روشویی‌های لوکس و لاکچری است. انواع مدل‌های روشویی کابینتی با برندهای خارجی و ایرانی در فروشگاه‌های این خیابان دیده می‌شود. متمایز و متفاوت بودن روشویی کابینتی‌های این بازار با سایر بازارها کاملا محسوس است.

خیابان فرجام:

مراکز خرید با قیمت‌‌های بسیار مناسب جهت خرید روشویی کابینت‌دار در این خیابان هستند.

خیابان کاشانی:

این خیابان بورس معروف روشویی کابینتی در غرب تهران است که مغازه‌های کوچک و بزرگ آن برندهای مختلفی از روشویی کابینتی را به فروش می‌رسانند. در این خیابان تنوع بالای روشویی کابینتی از لحاظ جنس، رنگ و کیفیت موج می‌زند.

خیابان زمزم:

این خیابان از خیابان‌های در حال رشد فروش کابینت روشویی در جنوب تهران است که قیمت اجناسش مناسب می‌باشد و باعث جذب ساکنین سایر مناطق تهران نیز شده است.

چهارراه گلوبندک:

از بازارهای همواره شلوغ و پر رفت و آمد بازار 15 خرداد است که همه مدل روشویی کابینتی با قیمت‌های مناسب را شامل می‌شود.

خیابان‌های شهید غیوری، زرین نعل، خزانه بخارایی و فردوسی از دیگر مراکز مهم فروش و بورس روشویی کابینتی در تهران هستند.

بورس روشویی کابینتی در مشهد

خیابان قرنی:

از بزرگ‌ترین بازارهای مشهد جهت خرید روشویی کابینتی خیابان قرنی است. بهترین و بیش‌ترین تنوع محصولات سرویس بهداشتی در این بازار یافت می‌شود. کیفیت و قیمت این بازار متناسب با هر نوع سلیقه و بودجه توسط فروشگاه‌داران عرضه می‌شود. مجتمع تجاری برجیس واقع در خیابان قرنی خود به تنهایی بیشتر از 60 فروشگاه دارد که کابینت روشویی را می‌توان از آن‌ها تهیه و خرید کرد.

چهارراه ابوطالب:

در این چهارراه حدود 150 فروشگاه وجود دارد که کابینت روشویی می‌فروشند. در فروشگاه‌های این منطقه محصولات با هر نوع سلیقه و بودجه‌ای عرضه و توزیع می‌شوند. در این بازار همه اقشار چه مصرف کننده شخصی‌ و چه سایر فروشندگان در حال خرید هستند.

خیابان فلسطین:

حدود 60 تا 70 فروشگاه در این خیابان از مشهد وجود دارند که کابینت روشویی لوکس با قیمت نسبتا بالا و گران به فروش می‌رسانند.

خیابان کشاورز:

این خیابان از خیابان‌های سطح متوسط شهر است که فروشگاه‌های این خیابان کابینت روشویی‌ها را با قیمت مناسب می‌فروشند.

بورس روشویی کابینتی در اصفهان

فروشگاه آقای صالحی در خیابان کاوه از نمایندگی های فروش کابینت روشویی با برند کاترین است.
علاوه بر این بازاری از کابینت روشویی در اصفهان را می توان در خیابان فیض واقع در میدان فیض یافت. این بازار مجموعه‌ای از 20 تا 30 مغازه است که عمده محصولات مربوط به سرویس بهداشتی را به فروش می‌رسانند. محصولات این بازار تقریبا تمامی سلایق را پوشش داده و قیمت‌های مناسبی دارند.

شهرهایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم بازار مشخصی مربوط به بورس فروش کابینت روشویی ندارند و دارای فروشگاه‌های بزرگی در سطح شهر هستند که مردم جهت خرید به آن‌ها مراجعه می‌کنند.

روشویی کابینتی در یزد

فروشگاه کرمی واقع در خیابان وکیل، فروشنده کابینت روشویی‌‌های زیبا و باکیفیت از برند کاترین هستند.

فروشگاه کرمی یزد

روشویی کابینتی در آمل

کابینت روشویی پارسه از مراکز مهم فروش روشویی کابینتی شهر آمل است. این فروشگاه انواع مختلفی از کابینت روشویی‌های برند معتبر کاترین را به فروش می‌رساند.

روشویی کابینتی در قزوین

فروشگاه بهتویی واقع در محله نوروزیان قزوین از فروشگاه‌های مهم این شهر است که روشویی کابینتی عرضه می‌کند.

در این مقاله سعی کردیم به معتبرترین و مشهورترین فروشگاه‌های فروش کابینت روشویی در برخی شهرها بپردازیم تا شاید کار را برای خرید شما آسان‌تر کنیم.