جدیدترین مدل روشویی کابینتی سال 1403

در چند سال اخیر با متنوع شدن دکوراسیون خانه‌ها و تغییر گسترده در فضا و معماری آن‌ها وسایل و ابزار زیادی وارد بازار شده تا به بهتر شدن محیط کمک کند. یکی از مهم‌ترین المان‌های مربوط به سرویس بهداشتی، کابینت روشویی‌ها هستند. این وسیله ضروری علاوه بر دو چندان کردن زیبایی ظاهری فضا، سبب ایجاد محیطی کاربردی نیز می‌شود. این روزها آنچنان حضور آن‌ها در محیط سرویس اهمیت پیدا کرده که کمتر سرویس بهداشتی را می‌بینید که در آن از این روشویی‌ها استفاده نشود. در ادامه این مطلب قصد داریم به جدیدترین مدل‌های این محصول از برند کاترین اشاره کنیم.

جدیدترین مدل روشویی‌ها کدام اند؟

روشویی‌های کابینتی در ابعاد، جنس، طرح و رنگ مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند. از همین رو شما می‌توانید متناسب با نیاز و سلیقه‌تان آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. مدل کابینت روشویی یکی از مواردی است که هنگام خرید باید حتما به آن توجه کرد. چرا که مدل آن می‌تواند فضا را زیباتر کند یا باعث شلوغ‌تر نشان دادن محیط شود. همچنین انتخاب جدیدترین مدل می‌تواند فضایی باکلاس‌تر را به ارمغان آورد.

بنابراین اگر به دنبال کابینت روشویی لوکس و امروزی هستید مدل‌های لوییزا، توپراک، دیور و سوشیا از جمله جدیدترین مدل‌های کاترین هستند. در ادامه این مطلب به بررسی ویژگی‌های این مدل‌ها خواهیم پرداخت.

لوییزا

مدل لوییزا از مدل‌های بدون پایه با سبک مدرن، مینیمال و جذاب است که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. این محصول دارای یک کابین کاربردی برای قرار دادن وسایل ضروری است. همچنین می‌توان آن را در ابعاد ۴۰*۶۷ و ۴۵*۸۰ سانت سفارش داد. رنگبندی این کابینت متنوع می‌باشد و در رنگ‌های سفید، طرح چوب، سفید طوسی، سفید مشکی و سفید نسکافه‌ای قابل سفارش است. یک آینه مستطیلی قابدار دارد که سبب شده تا این مدل مینیمال به نظر برسد و بتوان آن را با بیشتر فضاها ست نمود.

کابینت روشویی مدل لوییزا

توپراک

اگر به دنبال یک مدل لوکس و بسیار شیک از کابینت روشویی هستید، بدون شک پیشنهاد ما به شما مدل توپراک است. دیتیل طلایی به کار رفته در این مدل زیبایی خیره کننده‌ای را بوجود آورده و کسانی که طرفدار مدل‌های لاکچری هستند می‌توانند این محصول را برای سرویسشان انتخاب نمایند. این مدل در ابعاد ۴۰*۶۰، ۴۵*۶۰، ۴۵*۱۰۰ و ۵۰*۱۰۰ سانت تولید شده و قابل سفارش است. علاوه بر کمد کابینت، یک شلف جداگانه نیز دارد که فضای کاربردی بیشتری را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید این مدل را در دو رنگ سفید طلایی و مشکی طلایی سفارش داده و خریداری نمایید.

دیور

مدل دیور همانگونه که از اسمش هم پیدا است یکی از مدل‌های لاکچری و زیبای کاترین می‌باشد. این مدل با ابعاد ۵۰*۱۰۰ سانت در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده و جزئیات آن مانند دستگیره و پایه ها به رنگ طلایی است. یک صفحه از جنس مرمر برروی کابینت قرار گرفته و سپس یک کاسه‌ی لوکس و باکیفیت خارجی بر روی آن فیکس شده است. کابینت دیور دو کشو دارد که می‌توان از آن‌ها برای قرار دادن وسایل شخصی و ضروری استفاده کرد. گفتنی است آینه ست شده با این مدل یک آینه تاچ بسیار زیبا است که رنگ قاب دور آن متناسب با رنگ کابینت قابل تغییر است.

کابینت روشویی مدل دیور

سوشیا

اگر فضای سرویس بهداشتی شما محدود است، انتخاب این مدل یکی از سیف‌ترین انتخاب‌ها است. چرا که علاوه بر ابعاد کوچکش ، طراحی و رنگ آن نیز به مینیمال‌تر نشان دادن فضا کمک بسیاری می‌کند. علاوه بر کمدی که کابینش دارد، یک شلف جداگانه نیز داشته که در کنار آینه نصب شده و بسیار کاربردی است. این مدل پایه ندارد و به صورت تک‌رنگ تولید شده است. ابعاد این کابینت 55 در 40 سانت می باشد و سنگ به کار رفته در آن یک سنگ سفید ساده از برند مروارید است.

کابینت روشویی مدل سوشیا

سخن پایانی


بنابراین انتخاب کابینت روشویی از بین مدل‌های نام برده شده به سلیقه و دکوراسیون خانه شما نیز بستگی دارد. اگر طرفدار سبک‌های مدرن هستید پیشنهاد ما با شما مدل‌های لوییزا و سوشیا است و اگر به سبک‌های کلاسیک علاقه مند هستید، دیور و توپراک انتخاب‌های مناسبی خواهند بود.