انواع روشویی کابینتی بزرگ

همانطور که می‌دانید این روزها کابینت روشویی یک عضو جدانشدنی سرویس بهداشتی‌هاست. کابینت روشویی‌های امروزی علاوه بر چندین برابر کردن زیبایی و مرتب بودن سرویس بهداشتی، فضایی تقریبا تمیز و به دور از آلودگی را برای وسایل سرویس بهداشتی فراهم می‌کنند.
معمولا برای خانه ‌های بزرگی که سرویس بهداشتی آن‌ها هم بزرگ است؛ روشویی کابینتی بزرگ مناسب‌تر است. زیرا این کابینت روشویی‌ هارمونی بیشتری با فضا ایجاد کرده و جلوه‌ی زیباتری را به سرویس بهداشتی می‌بخشد. در این از "کاترین" مطلب قصد داریم به انواع کابینت روشویی‌های بزرگ اشاره کنیم.

روشویی‌ کابینتی بزرگ پایه‌دار

بدون شک در تولید کابینت روشویی بزرگ پایه‌دار با ابعاد مختلف دست تولیدکنندگان بازتر است. چرا که پایه‌دار بودنش سبب می‌شود تا وزن بیشتری را تحمل کنند. در ادامه انواع مختلفی از روشویی کابینتی‌های بزرگ پایه‌دار شرکت کاترین را با هم می‌بینیم. (برای خرید کابینت روشویی بزرگ پایه دار میتوانید وارد صفحه شوید)

مدل امپراتور

مدل امپراتور با ظاهری لوکس و سلطنتی یک روشویی پایه‌دار بزرگ است که ابعادی 120 در 48 سانتی متر دارد. به صورت تک رنگ، از پی وی سی، بدون شلف و با سبکی کلاسیک طراحی و تولید شده است.

روشویی کابینتی مدل امپراتور کاترین

مدل ارمغان

این مدل که یکی از خاص‌ترین مدل‌های کابینت روشویی برند کاترین است؛ در دو سایز 120 در 50 و 100 در 50 سانتی متر طراحی و تولید شده است. جنس مدل ارمغان از پی وی سی بوده و در دو رنگ شیری و طوسی با ظاهری بسیار لوکس و شیک تولید می‌شود.

روشویی مدل ارمغان کاترین

مدل مینیاتور

کابینت روشویی مینیاتور با ظاهری لوکس و لاکچری از سری روشویی کابینتی‌های سلطنتی و بزرگ محسوب می‌شود  که آمیختگی رنگ طلایی در آن، زیبایی خاصی به آن داده است. این مدل مناسب سرویس بهداشتی‌های بزرگ می‌باشد. ابعادش 115 در 48 سانتی متر، جنسش پی وی سی و تک رنگ است.

روشویی بزرگ مینیاتور کاترین

مدل لئوس

روشویی کابینتی مدل لئوس به سبک کلاسیک و با کاسه ای که در کابینت به صورت مخفی قرار گرفته؛ طراحی شده است. در دو سایز 120 در 45 و 100 در 45 و به صورت تک رنگ موجود بوده و دارای دو کشو برای نگهداری وسایل است که جنسی از ترکیب پی وی سی و چوب دارد.

روشویی مدل لئوس کاترین

روشویی‌های کابینتی دیواری بزرگ

معمولا ابعاد روشویی دیواری بزرگ نسبت به روشویی پایه‌دار بزرگ کمتر است اما با این وجود ابعاد آن‌ها نسبت به روشویی کابینتی‌های کوچک بیشتر بوده و برای سرویس بهداشتی‌های بزرگ مناسب هستند. سبک طراحی در اکثر این روشویی‌ها سبک مدرن است. در ادامه این مطلب شما را با تعدادی از کابینت روشویی‌های دیواری بزرگ برند کاترین آشنا می‌کنیم. (برای خرید روشویی‌ کابینتی دیواری بزرگ کلیک کنید)

مدل اروپا

کابینت روشویی مدل اروپا یک کابینت روشویی دیواری از جنس پی وی سی با ابعاد 100 در 48 سانتی متر می‌باشد که به صورت تک رنگ سفید تولید شده است. این روشویی کابینت‌دار بزرگ از تولیدات نسبتا بزرگ کاترین است و برای سرویس‌های بهداشتی‌ بزرگ کاملا ایده آل می باشد. از ویژگی‌های ظاهری بسیار زیبای این روشویی می‌توان به فضایی که برای قراردادن حوله یا دستمال در یک سمت آن تعبیه شده؛ اشاره کرد.

روشویی مدل اروپا کاترین

مدل 133

این روشویی کابینتی بدون پایه پی وی سی به صورت تک رنگ با 4 سایز مختلف طراحی شده است که ظاهری تقریبا مینیمال و ساده دارد. سایزهای 100 در 50، 100 در 55، 120 در 50 و 120 در 55 سانتی متر از این روشویی قابل سفارش هستند.

مدل کاکتوس

کابینت روشویی مدل کاکتوس یک کابینت روشویی دیواری است که با جنس پی وی سی و روکش وکیوم تولید و عرضه شده است. این کابینت روشویی تک رنگ است و در سه سایز 100، 60 و 80 با عمق 40 سانتی متر قابل سفارش است.

روشویی مدل کاکتوس کاترین

مدل اسپادانا

مدل اسپادانا با ترکیب پی وی سی و وکیوم در دو رنگ طرح چوب و طوسی با سه سایز 100 در 40، 80 در 40 و 60 در 40 سانتی متر طراحی و تولید شده است. اما پرفروش‌ترین سایز آن 60 در 40 بوده و اکثر مواقع روی خط تولید شرکت وجود دارد. همچنین باید به این نکته توجه کرد که استفاده از کاسه روشویی سنگی می‌تواند زیبایی این کابینت روشویی را چند برابر کند.

روشویی 100 سانت مدل اسپادانا کاترین

سخن پایانی 

در این مطلب نمونه‌های مختلفی از انواع کابینت روشویی‌های بزرگ را دیدیم. چنانچه سرویس بهداشتی شما فضای بزرگی را دارد، بدانید که روشویی‌ بزرگ بهترین انتخاب برای سرویس بهداشتی خانه شما هست.